Jumping The Shadows
Half big-shot, half crooner, 50-year old Wayne Paul was born and bred in the legendary East End of London. Destined to follow a path of violence, drugs and jail, this fascinatingly human, atypical and facetious character, who never lost his inner child, is at the heart of the film. At times sweet or violent, the film is a humanist fable, where the subject is at times guardian angel or inspired guide, leading us through his own tumultuous life.