Keep it Light
Beibhinn, a young American, meets Côme and it is love at first sight! But not just between them: for her, life in Switzerland suddenly takes on its full meaning. True to her exuberant nature, she decides to marry Côme, whom she barely knows. Having failed to make a reasonable decision, together they make one that leads to a beautiful story!