Kinder machen
Nowadays, the wish to have children ranges between legitimate desires, primary instincts, social pressures and lifestyle choices. With a great deal of expert knowledge and impressive pictures, the film takes a candid look at reproductive medicine and its industry, as well as into the test tube. The point is, however, not to praise or stigmatise reproductive medicine. Nevertheless, the social, political and, above all, ethical implications are palpable at all times. A present-day science fiction.