The filmmaker returns to Lake Constance. She reconstructs a common memory about the formerly industrialized Lake Constance region, which was also largely built up by migration – and in recent years has mainly attracted people who do not like to pay taxes. The imprints speak, the fog. Without talking heads, in perspectives beyond the memorialized self-image of this region, classism becomes comprehensible.