Kleingolf
What others do for fun is serious business for them: a small community from across the country gathers at the mini-golf course in Amriswil to determine the Swiss champion. Among them is young, ambitious Maja as well as old, seasoned mini-golfer Jörg. The competition for a place on the podium requires both steady nerves and the right equipment.