Kleinmeer
After a long day at work they meet under thundering highway bridges. Equipped with rods and nymphs, the men hunt in the barren sweet waters of the suburbs for fish. But between concrete pillars and evening traffic, the fishermen's hearts find no peace and so they set off in search of the distant and dreamy murmur of the sea.