Kokoschka, oeuvre-vie
Painter and writer, humanist, teacher, marked by wars and persecution, lover and entertainer, the look and the thought always alert, it's the discovery of a man deeply engaging, seismograph of his age and figure of our time singularly present, I wish to invite the viewer. A message of hope, turned to the future, dedicated to the youth.