L'amour à 16 ans
Love, friendship, sexuality: five young adolescents, their friends and a few relatives address these crucial topics with frankness. Each has their own way of expressing themselves, be it with bursts of laughter, mischievousness or gravity: this is the time of discovery and unexpected passions (Coralie), of impetuous hearts and the first erotic emotions (Sandie). It is also the time of disillusionment and the first heartbreak (Michela), of self-affirmation and the search for identity (Alexandre), and of revolt against the adult world and refuge in the imaginary (Adeline).