L'esprit du loup
It is April 1933 and the Nazis have been in power in Germany for just two months. All liberties have been suppressed. Fritz Lang, who has just directed “The Testament of Dr. Mabuse”, is summoned to the private quarters of Joseph Goebbels. The objective of the meeting: to convince the most prominent man in German cinema to work for the Nazi regime.