L'image à paroles
Sitting in the back of a taxi driving through São Paulo, the passengers tell a story referring to the pictures they are shown, but that we never see. Looking for settings to suit the stories told in the cab, the filmmaker invites us on a wild tour of the town, made of crazy situations and real problems, part reality and part dreams of those met on the way.