L’olivia i el terratremol invisible
Twelve-year-old Olivia sees her life collapse when her family is evicted from their home. With her mother Ingrid and her brother Tim, they must squat in an apartment. Olivia convinces Tim that it's all just a movie in which they are the main characters.