L'ultim Rumantsch - Staffel 2
The Durisch family is on a precipice — professionally, privately and morally. While Gion and Andrietta fight against the takeover of their media company, «Medias Grischunas», journalist Ladina uncovers dark family secrets from the past. The family is on the verge of falling apart and must regroup in order to perpetuate their media dynasty.