La chanson du pharmacien
A young girl, cutting her bread, cuts herself. She runs to the chemist but he has just been murdered. She says: «I will show you the bread», but the bread was gone, it was in the dog's belly. What do you think, happened to her? She was put into the mill. She will be hanged tomorrow.