La diga
When Elena and her daughter Giorgia, a lively eight-year-old, visit Bosco Lais to see a house inherited from an elderly aunt, they expect to find an idyllic mountain village. To their surprise, they find themselves shunned by the villagers who seem afraid. Elena is curious as to why the village is so hostile. She discovers that she once had a sister who looked exactly like Giorgia, and who died when the local dam was built. It appears Elena and Giorgia's arrival has awoken old and painful memories that the villagers would rather forget.