La guerre des romands
In 3115, life on Earth is nothing but a distant memory. Immense spaceships criss-cross the universe, carrying with them the territory and population of the ancient French-speaking cantons. Commanding VSS Couchpin, John Bonvin, together with his crew, is faced with a terrible menace: in a few days, the Masked Promoter covered all of Valais with concrete – except the vineyards. It’s the moment that the Vaudois choose to invite their ancient neighbours for an aperitif: an invitation that is concealing a terrible trap.