La idea de un lago
Inès, 35 years old, is a photographer. She is in an emotionally fragile phase and begins putting together a book of personal poems and photographs. Gradually, the process of bringing a book to fruition becomes a very personal and unfettered exploration of her past: of her relationship with her mother; the role of the family home in the south, which seems to have been frozen in time; and how the absence of her father – who disappeared in 1977 during the dictatorship - influenced all of those years.