La lumière des autres
A play of voices for jaunts along the water, whose waves are inspired by Virginia Woolf and chant a lonely meditation. A female protagonist is a possible guide, some girls and women devote themselves to physical and mental exercises: elsewhere in Thailand, an attempt to be reborn to oneself.