La nuit et tout les autres jours
Dominique and Lydia decide to spend a couple of days in a remote country house, two lovers alone. To add some spice to their love making, Dominique has taken handcuffs... but forgotten the keys. What follows is a mixture of shame, reproaches, reconciliation, confidences... up to the final showdown.