La palmira ul film
Life in the village of Mendrisio goes on as usual: Palmira keeps an eye on everything. But this nice routine is interrupted when the Beck Circus comes to town and when its hilarious Director promises everyone an unforgettable show. His promise comes true and very soon the delicate balance that had kept Palmira’s family together will be shattered, changing the destiny of each and every one. At the centre of all the frenzy is the discovery of a precious treasure that pushes everyone to the maddest gestures in order to obtain it.