La preuve scientifique de l'existence de Dieu
Former military conscientious objectors meet again after years to shoot a documentary about their past as activists. Shortly before a national vote on a ban on arms exports, the grandson of Alain, a member of the veterans, dies in military service through the use of weapons. From now on, the group has only one goal in mind: to rekindle the struggle for a world without weapons.