La saga des Perrochon
This film portrays a reunion with the Perrochon family, a famed family from the canton of Vaud that emigrated to Canada in 1976. In 2010 the original coverage crew recorded a new chapter of this unique documentary for television, spanning 34 years and three generations in images.