La terre promise
Philippe Savoy, choirmaster of the Collège Saint-Michel’s choir in Fribourg, is preparing to take 55 of his students to Palestine to perform a series of concerts. From Bethlehem to Ramallah, passing through Jerusalem and Hebron, between checkpoints and churches, refugee camps and historical tourism on the Dead Sea, all will discover a shattered land, a country divided by provisional peace and the incessant humiliation of the Palestinian people.