La traversée
A property developer on the verge of success in selling land in order to build a golf course around a lake, André (60) takes advantage of the situation to show his daughter Sandrine (30) where he spent his childhood. But, fully occupied by his business, he has time for nothing. In his 4 x 4, he is smoking and yelling on the telephone when his daughter asks him to stop. This break causes him to meet a man with the same first name as him but who has an attitude towards life that is the complete opposite of his own. This meeting makes him think about his existence and enables him to become closer to his daughter again.