La Vallée de l’Illiez – Un film en sept regards croisés
The film immerses itself in the daily lives of seven of inhabitants of the Illiez Valley. The characters, each very different from the other, tell their own story with the generosity and authenticity so typical to this region, offering up their unvarnished truths. These seven disparate viewpoints gradually coalesce into one coherent portrait of a unique, yet universally enchanting place. Paradoxically, this tiny alpine valley cradled between the Dents du Midi and Dents Blanches mountain ranges invites you to broaden your horizons and explore the human condition.