La vie sur Vénus
Eva is a 22-year-old woman and a brilliant physics student. Science is her passion. She uses it to answer her existential questions through little videos. Eva opens a Facebook and an Instagram account called “Life on Venus”, which are both full of photos of her life as a physics student and scientific anecdotes, and then starts a video blog. She talks about her daily concerns as a young adult and the impact of science on our everyday lives.