LandStone
In the remote expanse of the Iranian desert, an elderly man grapples with the silent struggles of his twilight years. Living alongside his wife in a house filled with unspoken distance, they inhabit sperate realms, their connection strained by unseen barriers. His solace lies in a handmade cave, a relic of nomadic life where he once found refuge. As his health declines, he yearns to rediscover lost connections in the desert's vast expanse. Yet, even in his cherished desert, a looming presence threatens to shatter his tranquility.