Last Minute – Geschichten um den Tod
In the film, 8 people of various age groups from our culture tell us about their confrontations with death and about their grief. Their accounts are personal and intimate, recorded in unpretentious settings. The interviews are interwoven and structured with pictures, which create space in which to breathe. Rhythmically moving pictures that take their time.