Last Supper
From Ali and Sumaya's terrace one can see the sun set behind the old town of Jerusalem. The grandfather, sitting on his chair, lets his eyes take their fill of the view. Soumaya goes to fetch the children at the neighbour's across the street. One last time, before IT is finished… The chair remains. Without the view. Without the sun. Without the neighbour.