Lausch nur der Stille
Franzi got herself embroiled in an amateurish bank heist by her boyfriend Stefan and her secret lover Peter. When only one of them returns to the getaway car, Franzi takes off in a haste. During her flight she takes refuge in a seemingly abandoned house full of secretive rooms. But while Franzi conceals herself from the world, the building develops a haunting life of its own. Soon the young woman can not be sure, whether she’s still in hiding, or if she is already caught in a nightmarish phantom world.