Le ali ai piedi
John Falkiner and Paolo Tassi, two charming personalities, untiring powder hunters and free telemark interpreters, tell us about their dreams and why they have chosen skiing as their true lifestyle. Whooshing through Fulvio Mariani’s camera shots, they guide us on journeys of discovery and friendship through the magnificent landscapes of Lebanon, Patagonia, the Dolomites, Mount Etna and Kashmir.