Le bureau de la malchance
Lenni always has rotten luck. But on a tough day full of mishaps, he learns about the existence of the Office of Bad Luck, responsible for everyone’s misfortune. At first unbelieving and dejected, Lenni is finally in the position to put the office in check. Will he act?