Le fils du chasseur
Samir hardly knows his father. Hoping to become closer with him, he decides to accompany a hunter on a expedition in the mountains. Director Juliette Riccaboni decides to film the complexity of a relationship rife with disagreement. The picturesque Valais scenery provides the backdrop for this difficult reunion, shot through with humour and tenderness.