Le fruit du désir
A psychologist wants to take a break to eat a juicy melon. But her next patient arrives too early and she has to hide the melon and start the hypnotic session with the woman. The hidden melon changes the perception of the patient and draws her into a strange place from which she comes back so different that the psychologist starts questionning herself as well.