Le grand désappointement
On the top of a mountain, Claire is waiting for something, concentrated. Louise, a mountain guide who accompanies her, makes her understand that it’s time to go home. Disappointed, Claire accepts and the two women head back down to the village as the day draws to a close. In a mystical mountain, where many people go to seek the ghosts of their past, Claire and Louise will have some peculiar encounters.