Le lac noir
In the far-off time of tales, Madeleine and Jean live on the shores of an alpine lake. They have been together since Jean found the young girl lying in the forest unconscious and amnesic. One day, Jean catches a huge fish, and in the stomach he discovers a young sleeping boy. Thus begin the events that will awaken Madeleine’s memory.