Le passeur
Alice is a young girl whose life is moving at full speed: new college, new boyfriend. To escape the hustle and bustle of her daily life, she likes to take refuge by a river where she finds a young boy, her first love, who died five years earlier. Soon the ferryman returns to take the boy to the other side, but neither he nor Alice are ready to leave each other. Yet as the time approaches, their relationship inevitably becomes more complicated.