Le souffleur de verre
Jean Rochat, experimental musician, is tuning his instruments – glass bottles – in preparation for a concert. The film draws a parallel between musical composition and machines at work as they produce these bottles in a factory, inspiring us to contemplate the role of the individual in our highly mechanised society.