Le syndrome Fitzcarraldo
In an Amazonia of enchanted fauna and flora where imperturbable rivers flow, a shaman’s wisdom is part of the tale of tension between jungle spirits and the Whites abandoned to picturesque practices. Nostalgia for an archaic world touched by tourism on wheels.