Leben
In a Berlin nursing home four old women wait to die. Growing up during the war, the post-war youth, the division of Germany, the fall of the Wall in the 80's – the landscape of singular yet intertwined memories. With startling clarity words tumble, painting a lifescape of their beautiful and terrible experiences and the impending death. In the final act of their lives, castaway by society, these four women take centre stage.