Les chantiers de Jean-Charles Pellaud
The portrait of an exceptional cineaste who gives a voice to those who would otherwise not be able to make themselves heard. This dedicated man has made an impressive list of films. Among them are also numerous unfinished projects that portray a society shaped by suffering and injustice.