Les Crocos
Iris is suffocating. Her jaw clenches, a bitter taste devours her palate, nettles tear at her throat. She flees, hoping that the sea will swallow up what is eating away at her, but some crocodiles resist the tides. She must break free from the stranglehold, tear out the imprint and take back what has been stolen from her.