Les dépossédés
An impressionist journey that sheds light on the daily strife of the world’s hungry farming class. In this era of industrialized agriculture, across the globe, people who produce food are paid less than almost any other profession. Part cinema-vérité, part essay, our film examines the mechanisms by which farmers are falling into a somber cycle of despair, debt and dispossession.