Les frères Bapst, charretiers
The Bapst Brothers: Romain, Maurice and Jacques are peasants and carriers. They work with their father and live in La Roche, canton Fribourg. They bid for the community’s wood, cut down the trees and bring down the logs through the snowy woods by horse-drawn sleigh.