Les pieds de la baleine
Two alcoholic friends hang out aimlessly in their home village. One of them has multiple sclerocis and tries to drown his worries in alcohol. But a chance meeting with a young city girl who has just moved to the village shakes him up. He decides to forestall his illness and choose a “beautiful death” instead.