Les soeurs de coeur
A homeless man lives out his wretched existence under the arch of a bridge. One day, two eccentric sisters come by and take pity on him. They give him food and entertain him by playing their harmonica. However, the ladies have more than just heart; they also have business sense – and a fondness for unusual methods of preparing food.