Lettre à Jean-Luc Godard
Stranded in Lausanne during the early days of the pandemic, a Senegalese filmmaker wanders through the deserted streets. While the borders close, the inhabitants open up to him. The pandemic becomes a pretext for evoking fears, desires and dreams in a world with increasingly blurred contours.