Lieber Brad
That a member of an inconspicuous family somewhere in the province should fall head over heels in love is not in itself remarkable. But when the family consists of a father single-handedly bringing up two daughters who falls in love with a black woman, and into the bargain the two daughters are also beginning to experiment with the opposite sex, suddenly everything in the life of the trio turn upside down… and is that not a subject that might well interest Brad Pitt in far-off Hollywood?