Lifted City
A pavilion at the water’s edge, a clear view and perfect sky. Low tones charge the atmosphere. The pavilion begins to duplicate itself, and the structure grows like an amoeba, turning into a gigantic, artificial organism. Images and tones are one in the same and merge with the sprawling architectural sculpture.