Linija Života
Sixty-five-year-old Ljiljana lives in the town of Derventa in Bosnia and Herzegovina. She has been a widow for eight years. For a long time, Ljiljana has been talking about her desire to make a change in her life. Her Swiss niece Sara visits her with her camera and shows her multifaceted personality through the film.