Load
On a fairytale journey between everyday life and utopia, we encounter characters who speak of the burden and beauty of invisible care work. Between everyday life and utopia, exhaustion and dignity, they tell of the burden and beauty of invisible care work. Until the tradwives' lifestyle flickers and the roar of the washing machine brings the soup to a boil.